Słodko-gorzki finał "Słodkich kłamstewek"

Posted on 12.08.2015/

Kto jest ‘A’ w serialu „Słdokie kłamstewka”? Zadawałam to pytanie od dwóch lat, kiedy to nudząc się w wakacje postanowiłam, że zacznę oglądać właśnie ten serial. Na odpowiedź nie musiałam długo czekać – w ostatnim odcinku drugiego sezonu sylwetka oraz motywy ‘A’ zostały ujawnione. Jednak to byłoby zbyt piękne, by mogło być prawdziwe. Niedługo po zakończeniu koszmaru Kłamczuchy ponownie zaczęły otrzymywać wiadomości od tajemniczego Big ‘A’.

Dalsza część będzie zawierała spoilery, więc jeżeli dopiero planujesz zacząć oglądać „Pretty Little Liars” lub masz zaległości w odcinkach - przerwij czytanie.

Godzina 1:30, dzwoni budzik. Półprzytomna wyłączyłam alarm i wpatrywałam się w zegar na ekranie mojego telefonu zastanawiając się, co takiego właściwie się wydarzyło i po co w ogóle nastawiłam budzik. Po chwili namysłu nagle oprzytomniałam i w myślach wykrzyknęłam „Słodkie!”. Włączyłam komputer, szybko weszłam na wcześniej znaleziony live stream ABC Family i podekscytowana czekałam na 10 odcinek szóstego sezonu. Teoretycznie już wiedziałam kto prześladował Kłamczuchy – to Charles DiLaurentis, brat Alison. Najważniejsze jednak było, by zobaczyć jego twarz. Właściwie to jej twarz, gdyż Charles to tak naprawdę CeCe Drake.

Jestem trochę rozczarowana finałem. Takie rozwiązanie ma sens, ale niestety nie obyło się bez niedociągnięć. Poza tym cała ta historia jest strasznie naciągana. Tak, wiem – to tylko serial. Dodatkowo, nie jest to żadną nowością, że w PLL pewne kwestie się nie zgadzają. Ponadto, jest mi chyba trochę szkoda, że to koniec. Oczywiście nie koniec serialu, ale koniec tego, do czego się już przyzwyczaiłam. Serial nadal będzie kontynuowany (zimą nastąpi premiera sezonu 6B, planowany jest jeszcze siódmy sezon), ale to już nie będzie to samo. Natomiast bardzo zaciekawiła mnie zapowiedź dalszej części sezonu.

Na koniec kwestie, które mnie nurtują.
- Dlaczego pacjenci szpitala psychiatrycznego mogli swobodnie wchodzić na dach ośrodka?
- Pani DiLaurentis niemal z zimną krwią zakopała ciało Alison. Dlaczego postanowiła ukryć śmierć swojej córki? Czyżby bardziej kochała CeCe? I dlaczego nie sprawdziła pulsu?!
- Jaki motyw miała Sara?
- Jakim cudem aktorka grająca Sarę w ogóle otrzymała tę rolę?
- W jednym z odcinków Marion (matka Toby’ego) żyła, kiedy Ali była nastolatką. Natomiast w ostatnim odcinku została zepchnięta z dachu, gdy Charles był dzieckiem.
- Wracając do pierwszego ‘A’, czyli Mony: w finałowym odcinku drugiego sezonu Mona wyjawia Spencer swój motyw twierdząc, że dziewczyny odebrały jej Hannę. Przecież Kłamczuchy wznowiły swoją przyjaźń właśnie przez Monę i jej chorą zabawę.
- I o co chodziło z makijażem w finałowym odcinku? Czy to był makijaż z serii „My Boyfriend Does My Makeup”?

Tak czy inaczej, chyba powinnam zapisać się do Radley. ;)

P.S. Gdzie można kupić buty takie, jakie miała Mona?

Zdj. hercampus.com

1 komentarz:

  1. Nie obejrzałam jakoś nigdy ani jednego odcinka tego serialu :p

    OdpowiedzUsuń