Teen Choice Awards 2015: Best & Worst

Posted on 17.08.2015/

Dziś w nocy, o godzinie 2 czasu polskiego, odbyła się gala Teen Choice, podczas której statuetki zdobyło kilka moich ulubionych seriali ("Słodkie kłamstewka", "Pamiętniki wampirów", "Teoria wielkiego podrywu" oraz "Family Guy"). Niestety nie miałam możliwości, by obejrzeć rozdanie nagród na żywo, dlatego w dzisiejszym poście nie napiszę o zwycięzcach (lista TUTAJ), lecz skoncentruję się na czerwonym dywanie, który tak naprawdę był niebieski. ;)

Kiedy ktoś ma dla mnie dwie wiadomości, dobrą i złą, i pyta mnie, którą chcę usłyszeć jako pierwszą - zawsze wybiorę tą złą. Dlatego też na pierwszy ogień pójdą najgorsze, moim zdaniem, stylizacje wieczoru.



Od lewej: Willow Shields, Lindsey Stirling, Bea Miller, Chloë Grace Moretz

Zdecydowanie najgorszą stylizację na tegorocznej gali miała aktorka Willow Shields. Za dużo wszystkiego, nic do siebie nie pasowało i całość sprawiała wrażenie pancerza. Uwielbiam muzykę Lindsey Stirling, ale moje odczucia względem jej ubraniowego wyboru są całkowicie odwrotne. W przypadku piosenkarki Bea Miller wybór innego, delikatniejszego, obuwia mógłby uratować ten 'look'. Sukienka od Gucciego z motywem węża wybrana przez Chloë Grace Moretz nie leżała dobrze na aktorce. Dopasowanie kolorystyczne poszczególnych elementów też nie było najlepsze.



Od lewej: Nina Dobrev, Rita Ora, Britney Spears

Sukienka projektu Zuhaira Murada, którą wybrała aktorka Nina Dobrev jest przepiękna. Prawdę mówiąc, nie wiem co nie odpowiada mi w wyborze Niny. Nie potrafię tego opisać, po prostu to czuję ... Rita Ora uwielbia czerwień. Niestety połyskujący garnitur układał się fatalnie na piosenkarce. To chyba najlepsza stylizacja Britney Spears od dłuższego czasu, ale nie najlepsza podczas gali Teen Choice. Jednak wybrana przez pop gwiazdę sukienka na pewno należała do odważnych. Swoją drogą, piosenkarka zdobyła nagrodę w kategorii "Choice Candie's Style Icon" - o Britney można powiedzieć wiele, ale na pewno nie można powiedzieć, że jest ikoną stylu ...



Od lewej: Yara Shahidi, Maddie Ziegler, Lea Michele, Italia Ricci

W powyższym zestawieniu przeszkadza mi jedynie obuwie. Nie jestem fanką butów zakończonych szpicem. Najgorzej wypadła Maddie Ziegler, najlepiej - Italia Ricci.



Od lewej: Victoria Justice, Grace Helbig, Haley Ramm, Sarah Hyland

Victoria Justice postawiła na projekt Herve Leger z modnymi frędzlami. Grace Helbig wybrała różową sukienkę z wyciętymi bokami i... szpice. Jednak z tego zestawienia zdecydowanie najbardziej podobają mi się stylizacje aktorek Haley Ramm i Sarah Hyland.



Od lewej: Greer Grammer, Maia Mitchell, Zendaya

Tutaj dominowała prostota. Moimi faworytkami są Maia Mitchell, która postawiła tylko i wyłącznie na biel, oraz Zendaya w biało-czarnym komplecie od Ashi Studio.



Od lewej: Lucy Hale, Peyton List, Ryan Newman

Wszystkie trzy stylizacje są idealne. Piękna sukienka Lucy Hale od Julien Macdonald, czarny crop top i idealnie dopasowany garnitur w grochy to wybór Peyton List oraz koronkowa sukienka z kołnierzykiem, którą miała na sobie Ryan Newman.



Od lewej: Emma Roberts, Shay Mitchell

Kolejne rewelacyjne stylizacje. Emma Roberts wyglądała wspaniale w sukience projektu Petera Pilotto. Shay Mitchell wybrała strój od Versus Versace i według mnie to właśnie Shay była królową gali - stylizacja dopracowana w każdym calu, do tego ta pewność siebie ...

Na uwagę zasłużyła również stylizacja Janel Parrish. Niestety nie znalazłam zdjęcia, ale można ją zobaczyć TUTAJ. Jestem ciekawa, czy ktoś z Was oglądał galę? Kto według Was wyglądał najlepiej, a kto najgorzej?

xoxo,
Alex

Zdj. HollywoodLife.com

1 komentarz:

  1. O tak Willow Shields zdecydowanie się nie spisała... Słuszna uwaga, za dużo wszystkiego, co gorsza bez ładu i składu... Najbardziej podoba mi się stylizacja Bea Miller, faktycznie buty nie do końca trafione, ale całość zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń