It's about time. Where's my throne?

Posted on 8.08.2015/

Początki zawsze są trudne ... Pierwszy blog, pierwszy post - w głowie mnóstwo pomysłów, które ostatecznie wydają się lamerskie. Skoro to pierwszy post, to prawdopodobnie powinnam opowiedzieć o blogu.

Zacznę od nazwy. Skąd pomysł na Where's My Throne? Otóż założenie bloga planowałam już od kilku lat i już kilka lat temu miałam wymyśloną pewną nazwę. Bloga nadal nie było, lata mijały, a ja się zmieniałam. Z czasem uznałam, że dawniej wymyślona nazwa do mnie nie pasuje i powinnam wymyślić coś nowego. I wymyśliłam. Doświadczenie doradziło mi, że powinnam sprawdzić, czy przypadkiem ktoś inny nie wpadł już na ten sam pomysł. Niestety, nie byłam oryginalna. Po drodze wymyśliłam jeszcze kilka innych nazw, ale wszystkie były już zajęte. Zrezygnowana, postanowiłam zrobić to, co zwykle robię, czyli nie robić nic. Weszłam na Facebooka, następnie na YouTube, potem znowu na Facebooka ... Jestem fanką serialu "Słodkie kłamstewka", więc polubiłam fanpage PLL. Przeglądając Facebooka po raz n-ty w ciągu 20 minut, wyświetlił mi się artykuł odnośnie postaci Hanny Marin (z PLL, oczywiście). Hanna jest zdecydowanie moją ulubioną bohaterką serialu, więc bez zastanowienia otworzyłam link z artykułem, w którym umieszczone były gify z wypowiedziami Hanki. I trafiłam na wypowiedź, która była moim wybawieniem.
Doświadczenie znowu mi podpowiada, że powinnam coś wyjaśnić. Nazwa mojego bloga ma zabarwienie humorystyczne, a ja w żadnym razie nie uważam siebie za kogoś cudownego, fabulous i w ogóle flawless. TUTAJ odnośnik do fragmentu odcinka z wypowiedzią Hanki.

Dlaczego założyłam bloga? Jak wspomniałam wcześniej, planowałam to już od dawna, ale zawsze brakowało mi czasu i... odwagi(?). Jednak życie polega na tym, że musimy przełamywać nasze słabości. Czasami, a właściwie bardzo często, wyjście ze swojej strefy komfortu przynosi dużo dobrego. Poza tym to mój blog. Moje małe miejsce w czeluściach internetów. Czego tu się bać? Internet to takie piękne miejsce, wypełnione miłością i pokojem. <3

O czym będzie ten blog? O wszystkim co mnie interesuje. Wiem, to wszystko wyjaśnia. :) Teraz na poważnie. Planuję pisać o muzyce, urodzie i trochę też o modzie. Właściwie nie wiem, czy określenie "moda" jest tutaj poprawne. Mam raczej na myśli ubrania i styl, niekoniecznie "najnowsze trendy". Zapewne pojawią się też inne tematy, ale trzy wcześniej wymienione prawdopodobnie będą tutaj dominowały.

Jeżeli czytacie ten akapit, to gratuluję i dziękuję. Myślę, że tym akcentem zakończę dwie godziny mojej twórczości. Jeżeli ten post pozbawiony jest jakiegokolwiek sensu, zawiera błędy etc. - to wina temperatury! 39 stopni, czy uda się osiągnąć piękną, okrągłą 40-stkę?

Do następnego!

1 komentarz:

  1. Ciekawy pomysł na bloga :) Jestem ciekawa jak będzie się dalej rozwijał :D Powodzenia!!! ;)

    OdpowiedzUsuń