Rozdanie MTV VMA 2015

Posted on 31.08.2015/

Hey, hi, hello! Każdy kto mnie zna wie, że jestem śpiochem. Nienawidzę wstawać wcześnie, a już zupełnie nie znoszę wstawania w nocy. Jednak czasami działam wbrew sobie i wstaję bardzo wcześnie, z własnej woli. Tak było w przypadku premiery przełomowego odcinka „Słodkich kłamstewek” i tak też było dziś. O 2:00 rozpoczęła się gala MTV Video Music Awards. Rozdania nagród MTV należą do moich ulubionych. Pierwszą galą jaką obejrzałam, była właśnie gala MTV (konkretnie MTV Europe Music Awards 2008, którą poprowadziła Katy Perry). Mam bardzo duży sentyment do MTV. Poza tym, rozdania nagród ‘muzycznej’ telewizji należą do najciekawszych (klik, klik). Nie mogłam przegapić tegorocznego rozdania statuetek. Zatem, jak pewnie się domyślacie, dzisiejszy post będzie o MTV VMA 2015.

Z jednego, dość istotnego, powodu nie mogłam przegapić imprezy MTV w tym roku. Miley Cyrus była prowadzącą, a to oznaczało, że będzie się działo. I właściwie… było dość spokojnie. Miley pojawiła się niemalże naga, ale to było do przewidzenia … Poza tym Nicki Minaj była wściekła na Miley i odbierając statuetkę w kategorii „Best Hip Hop Video” część swojej przemowy postanowiła skierować do gospodyni show. Taylor i Nicki pojawiły się razem na scenie, co oznaczało, że panie zażegnały spór, który miał miejsce na Twitterze. Trochę w kiepskim stylu, bo playback aż raził po oczach … Kanye West odbierając specjalną nagrodę (Michael Jackson Video Vanguard Award) wygłosił bardzo długą mowę, w której przeprosił Swift za swoje zachowanie z 2009 roku i… ogłosił swoją kandydaturę na prezydenta. Taylor Swift zgarnęła najwięcej statuetek. Zupełnie nie rozumiem wygranej Nicki Minaj z piosenką „Anaconda” … Natomiast bardzo mnie ucieszyła wygrana „Uptown Funk” Marka Ronsona i Bruno Marsa w kategorii „Best Male Video”.


Pora na ocenę stylizacji. Tradycyjnie zacznę od najgorszych. W tej kategorii wygrywają Miley Cyrus i Kim Kardashian. Panie wyglądały tak źle, że nie będę nikogo katowała tym widokiem.

Tylko Kris Jenner potrafi sprawić, że czerń będzie pogrubiać.

Teraz może być już tylko lepiej, ale niestety nadal będzie źle.



Od lewej: Rita Ora, Emily Ratajkowski, Kelly Osbourne

Kiedyś przeczytałam komentarz, że Rita Ora zawsze wygląda jak klaun. Patrząc na tę stylizację trudno jest mi się nie zgodzić z tym komentarzem ... Emily Ratajkowski przesadziła ze strojem. Za dużo wszystkiego, buty są okropne, całość przypomina zbroję. Kelly Osbourne, czy Ty włożyłaś na siebie spadochron?



Od lewej: Hailee Steinfeld, Nicki Minaj, Tori Kelly, Greer Grammer

Założenie naszyjniko-obroży nie było najlepszym pomysłem Hailee Steinfeld. Poza tym, biały kombinezon jest po prostu dziwny. Nicki Minaj praktycznie zawsze wygląda źle i jakoś tak wulgarnie. Tori Kelly powinna była założyć gładkie szorty. Kreacja Greer Grammer ma bardzo zły krój.



Od lewej: Serayah, Ciara, Amanda Steele, Demi Lovato

Serayah i Ciara zostały zaatakowane przez jakieś dzikie zwierzę. Patrząc na komplet Amandy Steele dostaję oczopląsu. I jeszcze te ulizane włosy ... Sukienka Demi Lovato jest zbyt jasna.



Od lewej: Gigi Hadid, Martha Hunt, Hailee Steinfeld, Cara Delevingne, Selena Gomez, Taylor Swift, Serayah, Mariska Hargitay, Lily Aldridge, Karlie Kloss

Z całej grupy najlepiej wypadły Cara Delevingne i Martha Hunt. Najgorzej: Lily Aldridge, Sarayah i Selena Gomez.



Od lewej: Britney Spears, FKA Twigs, Vanessa Hudgens, Maria Menounos

Britney Spears ponownie zdecydowała się na odważną kreację. Jednak tym razem prezentowała się znacznie lepiej. Tylko dlaczego chciała zmiażdżyć swój biust? Stylizacją bardzo zaskoczyła mnie FKA Twigs. Spodziewałam się czegoś gorszego. Vanessa Hudgens wybrała delikatną kreację, w której prezentowała się pięknie. Warta uwagi jest także fryzura Vanessy. Najlepiej wypadła Maria Menounos - prosto i kobieco.


Muszę przyznać, że jestem bardzo rozczarowana tegorocznymi zestawami. Tak wielu, tak kiepsko ubranych celebrytów na jednej imprezie już dawno nie było ...


Jestem ciekawa czyja kreacja Wam najbardziej przypadła do gustu, a czyja najmniej? Oglądaliście rozdanie nagród MTV? Jeśli tak, to jakie są Wasze wrażenia? I czy tylko ja mam wrażenie, że Nicki Minaj ostatnio strasznie zadziera nosa?

xoxo,
Alex

Zdj. HollywoodLife.com

0 komentarze: